91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

جزئیات وبلاگ

تاثیر تکنولوژی بر عملکرد کارمندان و محیط کاری

برنامه ریزی اتوماتیک

از طریق برنامه ریزی اتوماتیک می توان به افزایش عملکرد کارمندان کمک کرد زیرا این مورد نه تنها راهکاری جهت مدیریت نیروی کار می باشد بلکه  حجم کاری که می بایست تا زمان مشخصی به پایان برسد را نیز به نمایش می گذارد.

یادگیری الکترونیکی

با استفاده از این نوع یادگیری می توان از زمان غیر مفید فرد نیز نهایت استفاده را برد. زیرا یادگیری الکترونیکی بسیار راحت بوده و بدون احتیاج به ایجاد ارتباط با مشتریان به یادگیری شما کمک می نماید.

همچنین این ویزگی با کاهش تماس های تلفنی موجب حفظ زمان بیشتری برای شما می گردد.

ارسال و دریافت فایل های بزرگ

تکنولوژی این امکان را فراهم کرده که فایل های بزرگ نیز در سازمان ها قابل ارسال و دریافت باشند و به این ترتیب کارمندان عملکرد بهتری خواهند داشت زیرا این امکان به آن ها داده می شود که در مدت زمان کوتاه تری به انجام کار های اینترنتی خود بپردازند.

افزایش همکاری

تکنولوژی سطحی از همکاری و ارتباط را در اختیار ما قرار داده که هرگز شاهد همچنین پیشرفتی نبوده ایم. با کمک تکنولوژی می توان هر زمانی که می خواهیم با هر کارمند، مدیر یا همکاری ارتباط برقرار کنیم.

بنابراین با کمک تکنولوژی اشتساق به همکاری افزایش یافته و وارد سطح جدیدی شده است.

مدیریت مخارج

هدف اصلی هر کسب و کاری دستیابی به سود بیشتر می باشد. با ظهور تکنولوژی در محیط کاری بازدهی مالی افزایش چشمگیری یافته است. همچنین به خاطر پیشرفت تکنولوژی و امکانات و نرم افزار های موجود در زمینه مدیریت مالی این بازده بسیار محسوس و قابل لمس شده است. با وارد شدن تکنولوزی به محیط کاری کارمندان زمان کمتری را به بطالت می گذرانند و اکثر زمانشان به صورت مفید استفاده می کنند. محیط کاری پر بازده محیط کاری می باشد که از سود دهی بالایی برخوردار باشد.

 

ارتقاء امنیت

امنیت اطلاعات شرکت بسیار حائز اهمیت می باشد و در معرض خطرهک شدن قرار دارد بنابراین استفاده از تکنولوژی های به روز جهت حفظ و تأمین امنیت این اطلاعات ضروری است.

تکنولوژی های مربوط به شما این اطمینان خاطر را می دهد که اطلاعات تان فقط در اختیار افراد درست قرر می گیرد.

خلاقیت و نوآوری

کارمندان می توانند با استفاده از تکنولوزی های بیزینسی متفاوت ایده های خلاقانه ای را که قابل استفاده در جهت رشد و گسترش کسب و کارشان باشند ارائه دهند. بسیاری از شرکت ها چالش های تکنولوژیکی ایجاد کرده و برای افرادی که بهترین ایده را ارائه دهند پاداشی در نظر می گیرند.

 

ارتقاء مدیریت منابع انسانی

تکنولوژی می تواند نحوه عملکرد مدیران منابع انسانی را تغییر دهد زیرا نحوه ی مشاهده عملکرد کارمندان، جذب نیروی جدید و استخدام کارمندان را بهبود می بخشد.

آن ها از طریق اینترنتی به جذب نیرو می پردازند و متقاضیان با فرستادن رزومه خود بررسی می شوند.همچنین با استفاده از تکنولوژی نوع عملکرد کارمندان را نیز پیگیری می کنند.

 

صرفه جویی در زمان

می توان تکنولوژی در راستای خودکار سازی وظایف متعدد در محل کار استفاده کرد. این اتوماسیون بازده بیشتر شما را ضمانت می کند همچنین تآثیر گذاری شما را نیز افزایش می دهد. علاوه بر این به شما کمک می کند میزان خطای کار خود را به کمترین میزان ممکن کاهش دهید.

بنابراین استفاده از تکنولوژی در محیط های کاری نه تنها محدودیت ها را از بین میبرد بلکه خلاقیت و نوآوری های شگفت انگیزی را نیز وارد دنیای کاری می کند. به این ترتیب با استفاده درست از ابزار تکنولوژی می توان موفقیت، پیشرفت، امنیت و مدیریت بهتر کسب و کار خود را تضمین کرد.

علاوه بر این بر میزان بازدهی نیز افزوده می شود.

ایجاد کامنت