91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

جزئیات وبلاگ

نرم افزار مدیریت موسسات آموزشی آران

هدف ما در  شركت نرم افزاري پرتو نواندیشان آران این است كه تمامي امور آموزشي يك موسسـه آمـوزشی را از لحظه ورود دانش پذیر تا زمان فارغ التحصیلی ، به بهترين نحو مديريت و پردازش کنیم. مديريت دوره هاي مختلف تحصيلي همچون مدارس ، موسسات زبان، کنکور و … بـه همـراه ارائـه گزارش ها و آمار هاي متنوع و پويا از مزاياي كم نظير نرم افزار موسسات آموزشی آران مي باشد.

رسالت ما بهبود مستمر و تقویت شیوه ی مدیریت شما می باشد. ما تلاش می کنیم با خلاقیت و نوآوری با ساختن ابزارهای کارا  و جامع، راهکارها و شیوه های بهتری را برای مشتریانمان به ارمغان بیاوریم.

در نرم افزار مدیریت موسسات آموزشی آران تنظيمات سيستم  به صورت پارامتريك بوده و كاربران مي توانند بـدون وابستگي به شركت، تغييرات متناسب با نیازهای خود را اعمال نمایند. به اين ترتيب به طور كامل و متناسب با نیازهای موسسات آموزشي متنـوع، انعطاف پذير و قابل پيكره بندي است.

 

ارمغان نرم افزار مدیریت موسسات آموزشی آران

تبديل فرآينـد زمانبر و دشوار مدیریت در موسسات آموزشی از زمان حضور یک دانش پذیر تا زمان خروج آن از سیستم آموزشی موسسه به فرایندی کوتاه وآسان، ارمغان نرم افزار مدیریت موسسات آران می باشد.

ثبت اطلاعات بـه صـورت گروهـي و جمعـي، امكـان شخصـي سازي گزارش ها و رابط كاربري و ورود اطلاعات به صورت خودكار و …..از جمله امکاناتی است كه نرم افزار مدیریت موسسات آموزشی آران در اختیار  مدیران موسسات قرار می دهد.

 

جهت دریافت و كسب اطلاعات بيشتر می توانید  با شماره تلفن02165241084 واحد فروش شركت .تماس حاصل فرمایید.

ایجاد کامنت