91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

جزئیات وبلاگ

نگرش هایی که مانع موفقیت در کسب و کار آموزشگاه ها می‌شود

۱. عدم دستیابی به موفقیت در کسب و کار آموزشگاه ‌ها‌ و موسسات

داشتن زیرساخت های آموزشی ، امکانات و اساتید مجرب برای شروع کسب و کار آموزشگاه ها بسیار حیاتی است، از همین رو مطابق با آمار منابع مختلف، ۶۰ درصد موسسات نوپا با شکست مواجه می‌شوند.
داشتن زیرساخت های قوی‌، نخستین بخش از اصول کلی برای موفقیت است. شما باید تمامی کارها را بدون ‌اشتباه اجرا کنید و آمادگی داشته باشید که با گذر زمان و معرفی برند و خدمات خود، تفکرات آموزشی خود را مطابق با نیاز بازار اصلاح کنید. به همین دلایل است که اکثر موسسات نوپا نمی‌توانند به حیات خود ادامه دهند. حتی اگر شما به توانایی‌های خود به عنوان یک کارآفرین اعتماد کامل دارید، این احتمال که شما هم بخشی از این آمار غم انگیز باشید وجود خواهد داشت.

۲. بزرگ نمایی در روایت های مربوط به معروف شدن در زمان بسیار کوتاه برای کسب و کار آموزشگاه ها

مطلب دیگری که در اینجا مطرح است، بحث برند و افراد موفق در کسب و کار آموزشگاه ها و موسسات زبان است، کسانی که به سرعت به موفقیت رسیده‌اند. اصحاب رسانه علاقه‌ی بسیار ویژه ای به این گونه بازی‌های رسانه‌ای دارند.
در اکثر موارد، در داستان‌ها‌ی مربوط به کسب و کار آموزشگاه ها اغراق شده است یا اینکه موارد این چنینی بسیار نادر هستند. حقیقت این است که برای رسیدن به موفقیت باید سال‌ها کار کنید و بر مشکلات متنوع غلبه کنید و از شکست‌ها عبور کنید. اگر برای پذیرش این حقیقت آماده نیستید، هیچ موقع به آن نقطه نخواهید رسید.

۳. اداره‌ی کسب و کار آموزشگاه ها پرهزینه است

این نکته را هم فراموش نکنید که راه‌اندازی کسب و کار آموزشگاهی ، فقط کسب سود و جمع کردن ثروت نیست، شما باید هزینه‌ی هر اتفاقی که پشت صحنه می‌افتد را بپردازید. مطمئن باشید که هر چه پیش بروید، هزینه‌های پیش‌بینی نشده‌ی زیادی پیش خواهد آمد. هزینه های زیر ساخت های نرم افزاری و سخت افزاری ، تجهیزات کمک آموزشی ، اساتید مجرب ، تبلیغات های موثر همگی جزیی از هزینه های راه اندازی موسسات محسوب می شود.

۴. همیشه عوامل و متغیر‌های پیش‌بینی نشده‌ای وجود دارند

شما هر اندازه که تصمیمات خود را با نهایت دقت بگیرید و مسیر خود را برنامه‌ریزی کنید، در نهایت همیشه عوامل دیده نشده و متغیر‌های پیش‌بینی نشده‌ای وجود دارند که بر موفقیت کسب و کار آموزشگاه شما تاثیر می‌گذارند. مثلا رقیبی که از وجود او بی‌اطلاع بودید در مسیر شما ظاهر می‌شود. شما باید همواره آمادگی لازم برای مواجهه با عوامل پیش بینی نشده را داشته باشید.

۵. سود‌آوری به تنهایی شما را ثروتمند نخواهد کرد

درس مهمی که ممکن است در اثر کسب و کار آموزشگاه ها فراموش کنید این است که شما برای ثروتمند شدن یا ثروتمند ماندن به مهارت‌های مالی شخصی نیاز دارید. کسب و کار شما ممکن است سود ده باشد و درآمد زیادی را عاید شما کند، اما ممکن است با  تصمیمات نادرست همه‌ی برنامه های خود را خراب کنید و در نهایت به خانه‌ی اول برگردید. صرف نظر از این که کسب و کار شما تا چه اندازه سود‌ آور است، به دست آوردن ثروت و نگهداری آن به توجه، صرفه‌جویی، مسئولیت‌پذیری و سرمایه‌گذاری‌های هوشمندانه‌ نیاز دارد.

 

نرم افزار آموزشگاه آران

www.arantraining.ir

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

ایجاد کامنت