91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

جزئیات وبلاگ

چند راه ساده برای تبدیل محیط زندگیتان به یک محله خوب 1

چگونه یک محله خوب و مناسب داشته باشیم ؟

طراحی اجزای خیابان

شما می توانید به جای از بین بردن اجزایی از خیابان مانند جدول، باغچه ها، سطل آَشغال و … که کهنه شده اند آنها را رنگ آمیزی و خیابان محل زندگیتان را زیبا کنید. به این ترتیب این فضاها باعث چشمگیر شدن محیط می شود. با همکاری هم محله ای هایتان این فعالیت را در نقاط دیگر شهر انجام دهید تا یک محله خوب و محیط شاداب تری داشته باشید.

کاشت درخت در فضاهای متروکه و بلااستفاده

کاشت گیاهان باعث می شود محدوده زندگی شما به فضایی شاداب تر تبدیل شود. با هر بار عبور کردن از این فضاها یا نگاه کردن آن از داخل منزلتان روحیتان بهتر شود و شما را از زندگی شهری و مکانیکی دور می کند. علاوه بر این در هنگام طوفان یا بادهای شدید ریشه این گیاهان مانع پخش شدن گرد و خاک در هوا می شود. بنابراین شما هوای سالم تری برای تنفس خواهید داشت.

قرار دادن نیمکت در خیابان

حرکت ساده دیگری که هر شخصی می تواند انجام دهد این است که اگر نیمکتی بلااستفاده در خانه دارد به آن ظاهری زیبا داده و در محیطی که درآن فضایی برای نشستن وجود ندارد قرار دهد. کمبود نیمکت های شهری در همه جای شهر حس می شود و شما می توانید با این کار حس بهتری به خود و عابران محله بدهید.

قرار دادن قفسه کتاب در محل زندگی

قرار دادن قفسه ای ساده و پر کردن آن با کتاب باعث می شود تا در اوقات بیکاری به بیرون از خانه بروید، به آن فضا مراجعه کنید و همراه با همسایگانتان کمی به مطالعه بپردازید . این کار علاوه بر دور کردن شما از موبایل و تلویزیون باعث افزایش ارتباط شما با اطرافیانتان می شود. بنابراین می توانید با دیگران به بحث و گفت و گو بپردازید و ارتباطات اجتماعی خود را تقویت کنید.

اشتراک عکس های محله

از زیبایی های خیابان و محله زندگی خود عکس بگیرید و آن ها را در اینستگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارید. این عمل باعث می شود تا به محیط خود توجه بیشتری کنید و به تغییرات آن حساس تر شوید و همیشه به دنبال زیباتر کردن اطراف خانه تان باشید.

ایجاد کامنت