91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

جزئیات وبلاگ

یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه خوب

نرم افزار مدیریت آموزشگاه یک برنامه رایانه ای است که برای مدیریت تمام قسمت های اجرایی، آموزشی و مالی آموزشگاه طراحی شده است. تمام واحدهای آموزشی که مهارت های تکمیلی و غیر دانشگاهی را به فراگیران ارائه می‌دهند به نرم افزار مدیریت آموزشگاه نیاز خواهند داشت. از این نرم افزار می توان برای اعتبار بخشی به فعالیت های آموزشگاه نیز استفاده کرد.

یکی از اهداف اصلی نرم افزار مدیریت آموزشگاه ها، کمک در جهت مدیریت فرایندهای مختلف آنها از جمله امور ثبت نام زبان آموزان و فراگیران، کادر اداری و آموزشی، امور آموزشی، امور حسابداری و امور شهریه، امور انضباطی و … است. نرم افزار مدیریت آموزشگاه باعث تداوم روند یادگیری، آموزش و اطلاع رسانی در خارج از محیط آموزشگاه می شوند.
برای مثال نرم افزار مدیریت آموزشگاه ابزاری مفید برای استادان است زیرا بسیاری از وظایف آنها به صورت خودکار انجام می شود و نیاز نیست زمان زیادی را برای انجام این گونه کارها هدر بدهند. همچنین از خواص دیگر نرم افزار آموزشگاه این است که حضور های غیر ضروری والدین در آموزشگاه را از طریق برقراری ارتباط با استاد به وسیله پنل شخصی خود، کاهش می دهد.
مزیت دیگر نرم افزار مدیریت آموزشگاه این است که به سامانه از طریق هر سیستمی بدون نصب نرم افزار اضافه ای، تنها از طریق اینترنت می توان دسترسی پیدا کرد. همچنین مدیریت نرم افزار آموزشگاه متمرکز تر و نیز به روز رسانی آن آسان است. با استفاده از آن روزانه استادان و مدیران با صرف زمان بسیار کمی به کلیه منابع و اطلاعات مورد نیازشان در آموزشگاه دسترسی دارند.
این سامانه برقراری ارتباط را برای همه افراد و فرآیند های آموزشی از جمله : مدیر، استادان، زبان آموزان و پدر و مادرها فراهم می کند. استادان به راحتی می توانند به کلیه اطلاعات تحصیلی و گزارشات زبان آموزانشان دسترسی داشته باشند . همچنین با کمک این سامانه مدیریتی آموزشگاه می توانند با سایر استادان همکاری و تعامل داشته باشند و نیز به توسعه برنامه های درسی زبان آموزان با برگزاری آزمون های آنلاین و نیز ایجاد سوال در بانک سوالات، بپردازند.

این سامانه دارای ویژگی های از جمله:

یکپارچگی سامانه در تمام زیر سیستم ها

پنل جداگانه با امکانات اختصاصی برای هرکاربر

قابل اجرا تنها از طریق یک مرورگر و بدون نصب هیچ نرم افزار دیگر

دارای خدمات پشتیبانی و آموزش نوین

امکان ثبت نام آنلاین دانش پذیر در آموزشگاه و مشاهده دوره های آموزشی فعال و ثبت نام آنلاین در دوره ها

سیستم امور مالی و شهریه

سیستم مدیریت آزمون و امتحانات ، آزمون آنلاین ، ثبت نام آنلاین

 

نرم افزار آموزشگاه آران

arantraining.ir

برای اطلاع بیشتر با ما تماس بگیرید.
۶۵۲۴۱۰۸۴

ایجاد کامنت