91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

جزئیات وبلاگ

سامانه هوشمند مدیریت موسسات آموزشی و ورزشی 2

جهت ایفای نقش مدیریت یک موسسه آموزشی، وقت و زمان زیادی باید اختصاص داده شود، یکی از مهمترین آیتمهای این کار، اطلاعات دانش آموزان، اساتید، نمرات و اطلاعات مالی است. در گذشته این امور بر روی فرمهای کاغذی و چک لیست ها تهیه می گردید و نیاز به ثبت اطلاعات در چندین دفتر مجزا بوده است. لیکن امروزه به برکت ایجاد سیستم نرم افزار مدیریت موسسات آموزشی، فرآیند مدیریت آموزشگاه به کاری ساده و کم هزینه تبدیل گردیده است.

شرکت پرتو نواندیشان آران با اجرای مسئولانه این امر مهم سعی بر آن داشته است تا با ایجاد سیستم های یکپارچه نرم افزاری کارآمد برای موسسات آموزشی و آموزشگاه ها، در مدیریت هرچه بهتر، راحت تر و کم هزینه تر آنها را یاری نماید.

نرم افزار موسسات آموزشی ، نقش بسزایی در مدیریت امور داخلی آموزشگاه ها به عنوان یکی از اصلی ترین زیر ساختها ایفا می نماید. لذا وجود یک نرم افزار مدیریت آموزشگاه با کیفیت که امکان نظارت و کنترل تمامی امور آموزشگاه را فراهم نماید از اهمیت بالایی برخوردار است.

ویژگی مهم یک سامانه مدیریت آموزشگاهی، وجود یکپارچگی در تمامی زیر سیستم های آن می باشد و این موضوع از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انطباق با نیاز های آموزشگاه، قابلیت کاربری تحت وب، سرعت نرم افزار و همچنین گرافیک مناسب و کاربر پسند بودن از دیگر مزیت های یک سیستم نرم افزاری ایده آل به حساب می آید.

 

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید:

02165258303

02165241084

ایجاد کامنت