91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

جزئیات وبلاگ

نرم افزار آموزشگاه زبان و قابلیت های عملکردی آن

حتما تاکنون با نرم افزار های مختلفی با عنوان “نرم افزار آموزشگاه زبان” برخورد کرده اید؛ آیا می دانید که یک نرم افزار مناسب که برای آموزشگاه زبان طراحی شده است چه خصوصیات و چه ویژگی‌هایی را ارائه می‌کند؟ آیا یک نرم ‌افزار آموزشگاه زبان قادر است از تمام برنامه های مدیریتی و آموزشی پشتیبانی کند؟ هزینه نصب این گونه نرم افزارها چقدر است؟ آیا برای واحدهای آموزشگاهی زبان های خارجی، مقرون به صرفه است یا خیر؟

نرم افزار آموزشگاه زبان به مدیران آموزشگاه، مدرسان و فراگیران زبان کمک می کند تا هر کدام در جایگاه خود، وظایف خود را به درستی انجام دهند؛ این جمله به مفهوم آن است که مدیران واحدهای آموزشگاهی زبان های خارجی قادر خواهند بود بخش‌های مربوط به آموزش، ثبت نام، امور مالی و برنامه ریزی فعالیت های زبان آموزی را به دقت و با نظم بیشتری مدیریت کنند. همچنین با استفاده از این برنامه نرم افزاری، آموزگاران می توانند به صورت پویا و فعال در کلاس درس، تمام فعالیت ‌های تدریس خود را ثبت کنند و به صورت منسجم آزمون های دوره ای برگزار نمایند.

با استفاده از نرم افزار آموزشگاه زبان ، زبان آموزان در هر رشته زبان خارجی قادر خواهند بود فعالیت های یادگیری خود را ارتقا دهند. از طریق این برنامه نرم ‌افزاری در وقت کاربران صرفه جویی می شود؛ همچنین این برنامه امکان برنامه ریزی برای تک تک دروس زبان خارجی را با سرعت بالاتری فراهم می آورد.

مدیریت بخش های آموزش زبان خارجی در یک واحد آموزشگاهی برای تمام زبان های خارجی که در یک آموزشگاه تدریس می شود به صورت مجزا و گروه بندی شده با استفاده از برنامه نرم افزار آموزشگاه زبان امکان پذیر است. این برنامه نرم افزاری قادر است بخش مالی و حسابداری را تحت پوشش قرار دهد؛ به این صورت که صدور فاکتورها و سربرگ ها برای موارد ثبت نامی و سایر هزینه های آموزشگاه زبان به صورت تعریف شده و مشخص در برنامه ثبت می‌شود. مدیران واحدهای آموزشی می توانند از طریق این امکانات، وضعیت های موجود را بررسی کرده و در صورت لزوم، فاکتور یا گزارش های دوره ای دریافت کنند.

چرا از نرم افزار آموزشگاه زبان استفاده کنیم؟

نصب نرم افزار آموزشگاه زبان برای واحدهای آموزشگاهی، ارتباط میان مدرسان و زبان آموزان را ساده تر و راحت تر می کند. زبان آموزان می توانند در هر ساعت شبانه روز به سامانه نرم افزاری دسترسی داشته باشند، ثبت نام های خود را انجام دهند و برنامه ریزی های درسی را در طول ترم زبان دریافت کنند. این برنامه نرم افزاری قابلیت اتصال به سیستم اعلام و ثبت سفارش خودکار را دارد؛ به این ترتیب، تمام اطلاعیه ها و اخبار آموزشگاه زبان برای زبان آموزان و یا والدین آنها ارسال می شود.

از طریق این برنامه نرم ‌افزاری مدرسان می توانند برنامه های درسی خود را دسته بندی کرده و آن را به صورت اطلاعات تکمیلی در اختیار زبان آموزان قرار دهند.

مدیریت هرچه بهتر مدرسان با نرم افزار آموزشگاه زبان امکان پذیر می شود. در این برنامه نرم افزاری این قابلیت فراهم شده است که هر یک از کادر آموزشی و اداری، یک پنل شخصی داشته باشند. این پنل های شخص، تمام امور مربوط به حضور و غیاب، نحوه عملکرد و دریافت حقوق و دستمزد را شامل می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی های نرم افزار آموزشگاه زبان و خرید و سفارش این برنامه نرم ‌افزاری می توانید با گروه نرم افزاری دمان تماس بگیرید.

آنچه نرم ‌افزار آموزشگاه زبان فراهم می کند

۱-بخش مربوط به مدیریت آموزشگاه زبان

مدیریت آموزشگاه زبان یکی از اساسی ترین رکن های این واحدهای آموزشی محسوب می شود. یک مدیریت قوی با نظارت همه جانبه بر تمام امور داخل آموزشگاه از طریق نرم افزارها سرعت بیشتری پیدا می کند. به طور مثال، شهریه های دانش آموزی، کنترل امور مالی، برنامه‌ریزی ثبت نامی ها، تنظیم کلاس های زبان و گزارش گیری از عملکرد ماهانه دانش آموزان در بخش مدیریت نرم افزار آموزشگاه زبان در نظر گرفته شده است.


۲-بخش مربوط به فراگیران در نرم افزار آموزشگاه زبان

یکی دیگر از مهم ترین بخش های نرم افزار آموزشگاه زبان که مخصوص فراگیران می باشد، صدور کارنامه، پیش ثبت نام آنلاین، مشاهده گزارش پیشرفت زبان آموزی، شرکت در نظرسنجی ها، دریافت تکالیف و فایل های آموزشی و بسیاری موارد دیگر در بخش مربوط به فراگیران آموزشگاه زبان اجرا شده است.

۳-بخش مربوط به امور آموزشی و اجرایی در آموزشگاه زبان

هر آنچه فعالیت های آموزشی و اجرایی را در آموزشگاه زبان شامل می شود در نرم‌ افزار آموزشگاه زبان قرار دارد. برنامه ریزی آموزشی کلاس های درسی، ارائه فایل های آموزشی، تکالیف آنلاین، انتشار اخبار و اطلاعیه ها در حوزه آموزشگاه، گزارش عملکرد اساتید و نظایر این ها، تمام آن مواردی هستند که سرعت و دقت را برای آموزشگاه های زبان فراهم می کنند.

با توجه به موارد فوق که به طور مختصر و اجمالی معرفی شدند با یک نگاه کوتاه می‌توان متوجه شد که استفاده از یک نرم ‌افزار آموزشگاه زبان قوی با تمام امکانات، زمینه را برای سرعت انجام کار و جلب رضایت فراگیران تامین می کند.

نرم افزار آموزشگاه زبان دمان یکی از جامع ترین و کامل ترین بسته های نرم افزاری است که توسط شرکت تولید کننده نرم افزار مدیریت مدرسه همکلاسی ، برای اجرا و ارتقای سطوح مدیریتی آموزشگاه ها، طراحی و تولید شده است. قطعاً می‌دانید که آموزشگاه های زبان یکی از کسب و کار های پر طرفدار در جامعه هستند؛ تقریباً از هر خانواده امکان دارد یک نفر از خدمات آموزشگاه های زبان استفاده کند. آموزش زبان های خارجی نظیر زبان انگلیسی، فرانسه، ایتالیایی، ترکی و غیره، خدماتی هستند که در این مراکز به فراگیران ارائه می‌شود.

با توجه به حجم بالای خدمات و تعداد فراگیران در هر دوره که در آموزشگاه های زبان ثبت نام می کنند، ارائه یک نرم افزار آموزشگاه زبان که به صورت کاملاً قدرتمند و کارآمد عمل کند، یک ضرورت به شمار می‌رود. نرم افزار آموزشگاهی باید قادر باشد تمام نیازهای مدیریتی آموزشی و نظارتی را در این واحدها برطرف کند. این برنامه های نرم‌افزاری مجهز به سیستم های اطلاع رسانی هوشمند هستند به این ترتیب فراگیران و خانواده آنها در هر لحظه از آخرین اطلاعات با خبر می شوند و تمام امکانات آموزشگاه را در یک فضای آنلاین در اختیار خواهند داشت.

 نرم افزار آموزشگاه زبان چه حوزه هایی را تحت پوشش قرار می دهد؟

عبارت کوتاه “نرم افزار آموزشگاه زبان”، تمام امور مربوط به فراگیران و مدیریت واحد آموزشی را تحت پوشش قرار می دهد. این دو عبارت در حقیقت، دنیایی از جزئیات را به همراه زیر شاخه های خود ارائه می دهند. در قسمت امور مربوط به فراگیران، مباحثی نظیر حضور و غیاب در کلاس درس، ثبت نام به صورت غیر حضوری و پرداخت شهریه، استفاده از خدمات پیامکی برای اطلاع رسانی، دریافت نمونه سوالات و فعالیت های آموزشی و تکالیف به صورت غیر حضوری و در بستر آنلاین، ارتباط با مشاوره آموزشگاه و …، توسط نرم‌ افزار آموزشگاه زبان تهیه و برنامه ریزی شده اند.

همچنین از امکانات دیگر نرم افزار آموزشگاه زبان، برنامه هایی است که به امور مدیریتی کمک زیادی کرده است؛ کنترل و نظارت بر ثبت نام فراگیران، امکان مدیریت هزینه های مالی، امکان  هماهنگی برای برگزاری جلسات، نظارت بر فعالیت مدرسان در آموزشگاه، صدور کارنامه، گزارش گیری دوره‌ای از میزان پیشرفت فعالیت های آموزشی و …، همه در بسته نرم افزار آموزشگاه زبان ارائه شده است.

یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار آموزشگاه زبان، پشتیبانی از سیستم های مالی آموزشگاه می باشد. برای مدیران آموزشگاه های زبان خارجی این مسئله اهمیت دارد که بتوانند امور مالی مربوط به ثبت نام، دریافت شهریه، پرداخت اقساط، چک ها، صدور فاکتور و … را به دقت و کاملاً قانونی انجام دهند. نرم افزار آموزشگاه زبان با محیط بسیار ساده این امکانات را برای حسابداران واحدهای آموزشگاهی زبان خارجی فراهم ساخته است.

به این ترتیب، تمام قابلیت های فوق، مدیریت آموزشگاه را با کیفیت بالا و در کوتاهترین زمان میسر می سازد. مدیران واحدهای آموزشگاهی با نصب نرم افزار آموزشگاه زبان می توانند وظایف خود را به طور منظم پیگیری می‌کنند و همچنین می‌توانند پرستیژ عملکردی واحد آموزشی را نزد فراگیران و خانواده های آنها ارتقا دهند.

برای اطلاعات بیشتر درباره نرم افزار آران به سایت زیر مراجعه فرمایید.

www.arantraining.ir

 

ایجاد کامنت