91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

جزئیات وبلاگ

مزایای نرم افزار مدیریت آموزشگاه ها

نرم افزار آموزشگاه، یک برنامه کاربردی است که برای مدیریت همه جانبه آموزشگاه ها طراحی شده است. با توجه به گسترش و توسعه آموزشگاه های درسی و غیر درسی که هر کدام، مفاهیم و رشته‌های خاصی را به فراگیران آموزش می دهند، هوشمندسازی مدیریت آموزشگاه از طریق نرم‌افزارهای کاربردی یک ضرورت به شمار می رود. در دنیای پر هیاهوی امروزی، پرداختن به تمام امور مدیریتی، آموزشی، اجرایی و البته مدیریت مالی از طریق روش های سنتی و ثبت در دفاتر، کاری بسیار وقت گیر و زمان بر است. در این راستا آموزشگاه هایی موفق تر خواهند بود که سیستم های مدیریتی خود را به نرم افزار آموزشگاه مجهز کنند. این نرم افزار کاربردی که در تیم فنی شرکت پرتو نواندیشان آران طراحی شده است، بهترین امکانات را برای مدیران واحدهای آموزشی ارائه می دهد.

نرم افزار آموزشگاه آران عبارت است از یک نرم افزار کامل و جامع که برای مدیریت و اداره تمام امور یک آموزشگاه طراحی شده است. استفاده از نرم افزار آموزشگاه برای تمام واحدهای آموزشی امکان پذیر است. اگر بخواهیم به طور کامل و جامع استفاده از نرم افزار آموزشگاه را تحت عنوان اصلی معرفی کنیم می توان به کاربردهای این نرم افزار در آموزشگاه های علمی، آموزشگاه های زبان، آموزشگاه های برگزار کننده دوره های تحصیلات تکمیلی، آموزشگاه های هنری، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و بسیاری موارد دیگر اشاره نمود.

نرم افزار آموزشگاه به عنوان یکی از اساسی ترین زیر ساخت نرم افزاری نقش بسزایی در مدیریت امور داخلی آموزشگاه ها ایفا می نماید. از این رو وجود یک نرم افزار آموزشگاه برای مدیریت با کیفیت که امکان نظارت و کنترل تمامی امور آموزشگاه را فراهم نماید از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

استفاده از بسته نرم افزار آموزشگاه برای مدیریت مدرسه نیز توصیه می شود. امکانات و قابلیت هایی که در این نرم افزار تهیه و تدارک دیده شده است بهترین زیرساخت‌ها را برای مدیران محترم فراهم می آورد. به این ترتیب می توانند هم فعالیت های آموزشی را مدیریت کرده و هم به صورت آنلاین، دسترسی کاربران خود را به تمام خدمات، امکان پذیر سازند.

بخش دیگری که در نرم ‌افزار آموزشگاه طراحی شده است امکان مدیریت مالی امور مالی آموزشگاه است. قطعاً برای مدیران، امری وقت گیر و زمان‌بر خواهد بود که خود به تنهایی بتوانند تمام امور مالی و هزینه ها را به دقت بررسی و دسته بندی کنند.

با استفاده از زیرساختهای مالی در نرم افزار آموزشگاه، حسابداران در واحدهای آموزشی به راحتی می توان یک سیستم کامل و آماده را برای ورود اطلاعات مالی در اختیار داشته باشند. زیرساخت مالی در نرم افزار آموزشگاه دارای بخش های مختلف نظیر پرداخت شهریه ها، ارائه گزارش های مالی، صورت حساب و گردش مالی به صورت دوره ای، صدور اطلاعات چک، اقساط و غیره برای واحد آموزشگاهی می باشد.

قابلیت های نرم افزار آموزشگاه برای دانش آموزان چیست؟

نرم افزار آموزشگاه آران قابل استفاده در آموزشگاه های درسی، آموزشگاه های غیر درسی، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، آموزشگاه های زبان خارجی، آموزشگاه های هنری، آموزشگاه های موسیقی و حتی سالن های ورزشی می باشد. قابلیت هایی که در این نرم افزار آموزشگاهی در نظر گرفته شده است، حوزه های مختلفی از فعالیت های آموزشگاهها را تحت پوشش قرار می دهد. حوزه های مدیریتی، مالی، آموزشی و ارزیابی عملکرد با جزئیات کامل از طریق نرم افزار آموزشگاه قابل پیگیری هستند.

برخی از قابلیت های نرم افزار آموزشگاه آران به شرح زیر می باشد؛ لازم به ذکر است تمام این موارد، تنها بخشی از امکاناتی هستند که این نرم افزار ارائه می کنند. برای اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه خرید و نصب و راه اندازی این برنامه با واحد فروش سامانه آران در ارتباط باشید:

  • نرم افزار آموزشگاه برای ثبت نام فراگیران، محاسبه شهریه، مدیریت اقساط شهریه و چک‌های صادر شده
  • نرم افزار مدیریت مالی آموزشگاه برای پرداختن به امور حسابداری، صدور فاکتور و غیره
  • بسته به اینکه نرم افزار آموزشگاه در چه واحد آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد، فراگیران، دانش آموزان و کاربران قادر هستند از امکانات زیرساخت های آموزشی نرم افزار استفاده کنند. یکی از پرکاربردترین قسمت های این نرم افزار، سیستم برگزاری آزمون به صورت آنلاین است. برگزاری آزمون آنلاین در نرم افزار آموزشگاه به ویژه برای آموزشگاه های کنکور، آموزشگاه های تحصیلات تکمیلی و مدارس، کاربرد بیشتری دارد. از این طریق دانش آموزان در ساعت و زمان مشخص به سوالات مطرح شده پاسخ می‌دهند و در انتهای زمان برگزاری آزمون، نتایج خود را به صورت یک کارنامه مشاهده می کنند.
  • نرم افزار مناسب برای منظم سازی برنامه های آموزشی، تهیه بانک سوالات و فعالیت های مدرسان
  • از ویژگی هایی که نرم افزار آموزشگاه برای دانش آموزان فراهم می کند، سیستم حضور و غیاب آنها است. این سیستم با زیرساخت های پیامکی و پنل های هوشمند، هماهنگ می شود. از این طریق، امکان مدیریت یک واحد آموزشگاهی برای مدیران مجموعه بسیار ساده تر خواهد بود.
  • مجهز به سیستم اطلاع رسانی هوشمند بر مبنای ارسال پیامک
  • امکان سفارشی سازی برای یک واحد آموزشی
  • طراحی محیط کاربر پسند برای کاربران
  • نظارت و کنترل فعالیت‌های انجام شده در آموزشگاه برای مدیران

در حال حاضر نرم افزار آموزشگاه را می توانید از طریق arantraining.ir به صورت کامل تمامی امکانات را مشاهده کنید. این وبسایت همچنین خدمات مشاوره هر یک از بسته های نرم افزاری را برای کاربران عزیز ارائه داده است. اگر مدیریت یک واحد آموزشگاهی را بر عهده دارید پیشنهاد می کنیم به خرید نرم افزار آموزشگاه و نصب آن در سیستم‌های خود بیاندیشید.

مهمترین ویژگی های یک نرم افزار آموزشگاه

اولین ویژگی مهم یک سیستم نرم افزاری آموزشگاهی، وجود یکپارچگی در تمامی زیر سیستم های آن می باشد که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.
قابلیت کاربری تحت وب، انطباق با نیاز های آموزشگاه ، سرعت نرم افزار و همچنین داشتن گرافیک و کاربر پسند بودن از دیگر مزیت های یک سیستم نرم افزاری ایده آل به حساب می آید.
از مهم ترین امکانات یک نرم افزار آموزشگاه ایده آل می توان به سیستم های مدیریت آموزش، مدیریت فراگیران، مدیریت آزمون و امتحانات، مدیریت منابع انسانی، مدیریت و صدور کارنامه، مدیریت گزارش ها و نمودارهای آماری و سیستم امور مالی و شهریه اشاره نمود.
داشتن امکانات جانبی آزمون آنلاین، ارزشیابی اساتید، اپلیکیشن موبایل، دفتر کلاسی الکترونیک، پورتال آموزشگاه، پنل پیام کوتاه، تکلیف الکترونیکی، حضور و غیاب، فروشگاه آنلاین، سیستم حقوق و دستمزد،نرم افزار حسابداری آموزشگاه و مدیریت پیام ها مزیت رقابتی بسیار خوبی برای هر آموزشگاهی به حساب آید.
در واقع می توان گفت نرم افزار آموزشگاه یک راهکار ویژه جهت نظارت و مدیریت بر تمام امور آموزشی ، داخلی و اطلاع رسانی آموزشگاه و موسسات است که امکانات بسیار جامعی را در قالب یک سامانه نرم افزاری یکپارچه در اختیار مدیران و موسسین قرار می دهد.

ساده و بهینه سازی تمام وظایف در نرم افزار مدیریت آموزشگاه به راحتی امکان پذیر است. یکی از رسالت های نرم افزار آموزشگاه همین نکته است. تصور کنید که شما تمامی اطلاعاتی که لازم دارید با چند کلیک در یک صفحه در اختیارتان قرار بگیرد. اینگونه نرم افزارهای مدیریتی به شما در انجام هر چه سریع تر و دقیق تر کارها کمک می کند.

تغییراتی که بر اساس هدفمند سازی و شخصی سازی بر روی نرم افزارهای آموزشگاه ها صورت می گیرد به طور چشم گیری برای دانش آموزان کارآمد بوده است. امکان گزارش گیری و گزارش دادن درباره اوضاع نمرات و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان از طریق نرم افزار آموزشگاه به معلمین و اولیا کمک میکند تا پیشرفت دانش آموزان را پیگیری کنند. گزارشات متنوعی میتواند ارائه شود مانند گزارش پیشرفت تحصیلی ، گزارش سالانه عملکرد آموزشگاه و … که می تواند به آموزشگاه این اطمینان را بدهد که در مسیر درستی حرکت میکند.

مزایای خرید نرم افزار آموزشگاه از سامانه آران

خرید نرم افزار آموزشگاه هم از لحاظ هزینه‌ها مقرون به صرفه است و هم قابلیت ها و امکانات ویژه را در فضای آنلاین برای کاربران فراهم می سازد. صرفه جویی در وقت و انرژی برای مدیریت واحد آموزشی، مهمترین مزیتی است که این نرم افزار فراهم ساخته است. فعالیت بر بستر شبکه های اجتماعی و استفاده از پنل های کاملاً هوشمند که با استفاده از فناوری های روز دنیای رایانه و برنامه نویسی تهیه شده اند، از طریق نرم افزار آموزشگاه قابل دسترسی می باشد. اگر به تجهیز کردن آموزشگاه خود علاقه مند هستید، پیشنهاد می کنیم با همکاران سامانه آران تماس بگیرید و از نحوه خرید نرم افزار اطلاعات حاصل کنید.

نرم افزار آموزشگاه آران

arantraining.ir

ایجاد کامنت