91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

جزئیات وبلاگ

نقش تکنولوژی در آینده و در دنیای امروز

امروزه فناوری بخش مهمی از زندگی ما است و تعداد کمی از مردم میتوانند زندگی بدون آن را تصور کنند. امروزه به کمک فناوری پیشرفت‌های زیادی حاصل شده است که به عنوان نمونه می‌توان درمان بیماری‌ها ، ایجاد شبکه‌های ارتباطی  و … را نام برد. این به معنای آزادی و انتخاب بیشتر برای مردم است، اما در عین حال ما باید عدم تعادل اجتماعی، سلاح های کشتار جمعی و کاهش منابع طبیعی را نیز در نظر بگیریم. آنچه که تا به امروز به دست آمده است غیرقابل برگشت است، اما هنوز می توانیم تعیین کنیم که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

یکی از مهم ترین مواردی که همه باید با آن مقابله کنند مقوله‌ی برنامه ریزی‌های کوتاه مدت است که متاسفانه امروزه در دولت ها، شرکت ها و افراد فراگیر شده است. علاوه بر این ما می دانیم که تصمیماتی که یک فرد می گیرد، لزوما برای کل جامعه خوب نیست.

مسئله‌ای که مهم است این است که بتوانیم یک هدف مشترک را در ذهنمان پرورش دهیم. بکوشیم تا در حفظ این سیاره با بشریت و تمام حیوانات و گیاهان آن موفق باشیم. این بدان معناست که تلاش کنیم تکنولوژی را در سودمندترین حالت خود چه برای انسان و چه برای محیط زیست گسترش دهیم. فناوری که اکنون ایجاد میکنیم، آینده را ایجاد میکند و پس باید تلاش کنیم تا برای مردم باشد و همه چیز را ساده‌تر و نه پیچیده‎تر کند.

فناوری آینده را شکل می دهد و می تواند به سازگاری با طبیعت کمک کند. تکنولوژی می تواند به ما برای توسعه انرژی پاک، امکانات حمل و نقل با کمترین آلودگی زیستی و خانه های کم انرژی برای صرفه جویی در منابع کمک کند. تکنولوژی نه تنها در مورد پیشرفت فناوری و یا بهره وری بیشتر و کشف روش ها و فرآیندهای جدید است بلکه ما باید گزینه‌های عاقلانه را به آن اضافه کنیم که برای آینده فناوری سودمند است. ما نباید تکنولوژی را صرف پیشرفت خود فناوری توسعه دهیم، بلکه باید آن را توسعه دهیم، زیرا این امر به جامعه ارزش می‌دهد و زندگی انسانی را ساده می کند. برای این کار، باید با متخصصین بسیاری در زمینه های مختلف بحث کرد و همچنین ما باید فناوری را به سازمان و فرهنگی که با آن سازگار هستیم ، مرتبط سازیم.

از این رو مجوعه خبره با سال‌ها تجربه موفق در زمینه‌ی مشاوره در حوزه‌ی فناوری اطلاعات می‌تواند بهترین راه‌کار را برای مجوعه شما با توجه به جدیدترین فناوری‌های روز ارائه دهد.

 

 

ایجاد کامنت