91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

جزئیات وبلاگ

نرم افزار 137 ارتباط مردمی

سامانه ۱۳۷ چیست؟

سامانه ۱۳۷ یکی از رویکردهای جدید در استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت شهری است که دارای مزایای فراوانی می باشد، از جمله: ایجاد مرکز هدایت و کنترل ساماندهی فوریت های خدمات شهری، شناخت مسایل و مشکلات مردم، مداخله بهنگام شهرداری ها و در آخر برقراری و ایجاد پل ارتباط مستقیم بین شهرداری و شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان است.

هدف سامانه ۱۳۷

شهرداری های برتر جهان با علم به تحولات اخیر در عرصه خدمات و تعاملات اجتماعی، در راه تحقق اهداف کلان مدیریتی خود، با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، دست به راه‌اندازی سامانه‌های نوین شهری در حوزه‌های مدیریت، اجرا و نظارت خود زده اند.

سامانه ۱۳۷ با هدف افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و کمک به رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر، همچنین دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان با رویکرد خدمات رسانی مطلوب و ایجاد ارتباط مستمر و موثر با مدیران ارشد شهرداری، راه اندازی شده است.

مزایای سامانه ۱۳۷

با توجه به رشد فزاینده ابزارهای ارتباطی برپایه فناوری اطاعات و دسترسی آسان شهروندان به سیستم های مخابراتی مانند: تلفن ثابت و همراه، امکانات رایانه ای و بسترهای خدمات اینترنتی، همچنین با توجه به اشتغال روزافزون شهروندان جهت انجام امور روزمره زندگی استفاده از تکنولوژی‌های ساده و در دسترس جهت تسهیل در ارتباطات از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

چرا سامانه ۱۳۷ ؟

سامانه ارتباط مردمی شهرداری (۱۳۷) جامعترین نرم افزار ارتباط مردمی با شهرداری و مدیریت کامل بر درخواست های شهروندان در تمامی حوزه های شهرداری می باشد.

برای دریافت کاتالوگ و درخواست دمو اینجا کلیک کنید !

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 02191009290 تماس حاصل نمایید. 

ایجاد کامنت