آشنایی با سامانه ۱۳۷

معرفی محصول137

سامانه ۱۳۷ چیست؟

سامانه ۱۳۷ یکی از رویکردهای جدید در استفاده از فناوری‌های نوین در حوزه مدیریت شهری است که دارای مزایای فراوانی می باشد، از جمله: ایجاد مرکز هدایت و کنترل ساماندهی فوریت های خدمات شهری، شناخت مسایل و مشکلات مردم، مداخله بهنگام شهرداری ها و در آخر برقراری و ایجاد پل ارتباط مستقیم بین شهرداری و شهروندان و افزایش رضایتمندی آنان است

چرا سامانه ۱۳۷ ؟

سامانه ارتباط مردمی شهرداری (۱۳۷) جامعترین نرم افزار ارتباط مردمی با شهرداری و مدیریت کامل بر درخواست های شهروندان در تمامی حوزه های شهرداری می باشد.

مزایای سامانه ۱۳۷

با توجه به رشد فزاینده ابزارهای ارتباطی برپایه فناوری اطاعات و دسترسی آسان شهروندان به سیستم های مخابراتی مانند: تلفن ثابت و همراه، امکانات رایانه ای و بسترهای خدمات اینترنتی، همچنین با توجه به اشتغال روزافزون شهروندان جهت انجام امور روزمره زندگی استفاده از تکنولوژی‌های ساده و در دسترس جهت تسهیل در ارتباطات از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

هدف سامانه ۱۳۷

شهرداری های برتر جهان با علم به تحولات اخیر در عرصه خدمات و تعاملات اجتماعی، در راه تحقق اهداف کلان مدیریتی خود، با استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات، دست به راه‌اندازی سامانه‌های نوین شهری در حوزه‌های مدیریت، اجرا و نظارت خود زده اند.

سامانه ۱۳۷ با هدف افزایش مشارکت شهروندان در مدیریت شهری و کمک به رفع مشکلات و معضلات شهری و مدیریت غیر مستقیم مردم بر شهر، همچنین دریافت دیدگاهها و نقطه نظرات شهروندان با رویکرد خدمات رسانی مطلوب و ایجاد ارتباط مستمر و موثر با مدیران ارشد شهرداری، راه اندازی شده است.

کارایی را هدف قرار دهید

«بهترین انتخاب برای شما»

نوآوری در تولید و خدمات یکی از ارزشهای بنیادی و اصل لازم در شرکت آران می باشد.

 

گزارشات سامانه ۱۳۷

oگزارش تماس ها به تفکیک منطقه 

oگزارش تماس ها به تفکیک موضوع و گروه موضوع

oگزارش تماس ها به تفکیک واحد اقدام کننده

oگزارش موضوعات مهم مطرح شده به تفکیک فصل و ماه

oکزارش شهروندان فعال و مشارکت کننده در امور شهر 

oگزارش از تماس ها، ترافیک ساعات و روزهای تماس‌ها

oگزارش تماس های پاسخ داده نشده توسط اپراتورها

oگزارش پراکندگی تماس ها در طی ساعات شبانه روز

oگزارش تراکم تماس ها در طی هفته و ماه

خدمات مربوط به شهرداری

امکان شناسایی شهروندان فعال مشارکت کننده در امور شهری

صتدوق صوتی دریافت و ضبط مکالمات و پیام‌های دریافتی

نرم افزار تلفن همراه سازمانی و شهروندی با امکانات فراوان

نمایش مشکلات اعلامی به صورت مکان محور روی نقشه

ارائه گزارشات به مدیران از طریق تلفن های همراه و وب

امکان کامل تعریف و دسترسی های هر جایگاه سازمانی

افزایش سرعت انجام خدمات به شهروندان

جایگزینی مناسب برای مراجعات حضوری

مدیریت فرایند گردش  پیام توسط سامانه پ

ارائه خدمات به صورت شبانه روزی

نظارات و ارزیابی عملکرد کارکنان اجرایی ۱۳۷

مشاهده کارتابل مسئولین در تلفن همراه