91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

سامانه هوشمند و جامع مدیریت آموزشگاه آران

  • صفحه اصلی
  • سامانه هوشمند و جامع مدیریت آموزشگاه آران
سامانه هوشمند و جامع مدیریت آموزشگاه آران

نرم افزار مدیریت آموزشگاه و موسسات آموزشی و ورزشی
آشنایی با سامانه جامع مدیریت آموزشگاه آران
سامانه جامع مدیریت آموزشگاه

چرا سامانه جامع مدیریت آموزشگاه آران ؟

نرم افزار مدیریت آموزشگاه آران سیستمی جامع برای مکانیزه کردن تمام فعالیت‌های یک آموزشگاه از جمله ثبت نام داوطلبین، مدیریت منابع انسانی، مدیریت امور مالی و مدیریت دوره های آموزشی می‌باشد. آران طوری طراحی شده است که توانایی انطباق با انواع آموزشگاه های آزاد را داشته باشد.
این سامانه هوشمند، توانسته امکانات مورد نیاز موسسه ها را به صورت جزء به جزء و تفکیک شده در یک مجموعه در کنار هم گردآوری کند به گونه‌ای که استقلال بخش‌های مختلف (هم استقلال عملکردی و هم استقلال داده‌ای) مد نظر قرار گرفته است و تمامی این بخش‌ها قابلیت کار به صورت یکپارچه را دارا هستند.

سامانه آموزش آنلاین با توجه به رشد فزاینده ابزارهای ارتباطی برپایه فناوری اطاعات، سامانه آران در زمینه آموزشی مجازی امکان ثبت نام و پرداخت الکترونیکی

برگزاری کلاس های آنلاین، برگزاری آزمون های آنلاین، اطلاع رسانی آنلاین دانش پذیران، نظرسنجی آنلاین و رصد و نظارت آنلاین آموزشی و مالی موسسه شما را فراهم نموده است.

امکانات سامانه جامع مدیریت آموزشگاه

ثبت اطلاعات بـه صـورت گروهـي و جمعـي، امكـان شخصـي سازي گزارش ها و رابط كاربري و ورود اطلاعات به صورت خودكار و ….. از جمله امکاناتی است كه نرم افزار آران در اختیار مدیران موسسات قرار می دهد.

ارمغان سامانه جامع مدیریت آموزشگاه آران

تبديل فرآينـد زمان بر و دشوار مدیریت در موسسات آموزشی از زمان حضور یک دانش پذیر تا زمان خروج آن از سیستم آموزشی موسسه به فرایندی کوتاه و آسان، ارمغان نرم افزار مدیریت موسسات آران می باشد.

هدف سامانه جامع مدیریت آموزشگاه

هدف سامانه موسسات آموزشی آران ایجاد یکپارچگی در سیستم مدیریت و آموزش ،کاهش بسیاری از پیچیدگی‌های مدیریتی، ارائه ی سیستم تحت وب و بدون محدودیت تعداد کاربر ،مدیریت هوشمند تقویم آموزشی، جلسات و مدیریت دوره ها، کلاسها، نظارت وضعیت کامل مالی موسسه و به طور کلی بکپارچه سازی عملکرد موسسه شما می باشد.

برخی گزارشات سامانه
گزارشات حضور و غياب
گزارش گیری دفتر آمار
ثبت پرونده کامل هنرآموزان – اطلاعات شخصی، شغلی، تحصیلی
برنامه ریزی دوره های ترمی و خصوصی
ارزیابی دقیق و سریع
مدیریت جامع عملکرد اساتید و دانش پذیران