سامانه هواداری کاندیدا چیست ؟
نرم افزار مدیریت خدمات ارتباطی و هواداری آران سیستمی جامع برای مکانیزه کردن تمام فعالیتهای یک کمپین هواداری و تبلیغاتی از جمله: اخبار و اطلاعیه ها، بیوگرافی، مدیریت جلسات و سخنرانیها، ملاقاتهای عمومی، پیامرسان اختصاصی هواداران، نامه نگاری، سامانه ارتباط مردمی، ثبت درخواستهای همکاری، نظرسنجی و … میباشد. این سامانه طوری طراحی شده است که توانایی انجام بیشتر امور ارتباطی با مردم و هواداران و کارهای مدیریتی کمپین های تبلیغاتی خود را داشته باشد. این سامانه هوشمند، توانسته امکانات مورد نیاز شما را به صورت جزء به جزء و تفکیک شده در یک مجموعه در کنار هم گردآوری کند به گونهای که امکان تفویض امور به افراد مختلف وجود داشته باشد.
هدف ما در شركت نرم افزاری پرتو نواندیشان آران این است كه تمامی امور و برنامه های شما از لحظه تصمیم به ورود به شورا یا مجلس، تا زمان پایان دوره نمایندگی، به بهترين نحو مديريت و پردازش کنیم. مديريت هواداران، رصد کمپین ها، ارتباط دوسویه ی لحظه ای با مردم، نظرسنجی و … بـه همـراه ارائـه گزارش ها و آمار های متنوع و کارآمد از مزايای كم نظير سامانه هواداری آران می باشد.
«بهترین انتخاب برای شما»
نوآوری در تولید و خدمات یکی از ارزشهای بنیادی و اصل لازم در شرکت آران می باشد.
پنل معرفی شما و ساماندهی کمپین های تبلیغاتی خود
پنل مدیریت جلسات و سخنرانیها
سامانه نظرسنجی مردمی
سامانه ویژه ی نامه نگاری
پیام رسان اختصاصی
سامانه ارتباط مردمی
داشبورد مدیریتی
این سامانه طوری طراحی شده است که توانایی انجام بیشتر امور ارتباطی با مردم و هواداران و کارهای مدیریتی کمپین های تبلیغاتی خود را داشته باشد. این سامانه هوشمند، توانسته امکانات مورد نیاز شما را به صورت جزء به جزء و تفکیک شده در یک مجموعه در کنار هم گردآوری کند به گونهای که امکان تفویض امور به افراد مختلف وجود داشته باشد.
اطلاع رسانی و استفاده از ظرفیت فناوری های نوین، بدون هزینههای گزاف
امکان نظر سنجی افکار عمومی در خصوص عملکرد کارکنان دفاتر و نماینده
پاسخگویی و نتیجه گیری از پیگیریهای قبلی توسط مراجعان
نمایش مشکلات اعلامی به صورت مکان محور روی نقشه
پیام رسان اختصاصی با قابلیت تعیین انواع دسترسی ها
امکان کامل تعریف و دسترسی های هر جایگاه سازمانی
ارائه گزارشات به مدیران از طریق تلفن های همراه و وب
پذیرش تمامی درخواست ها از سوی دفاتر نمایندگی
افزایش سرعت انجام خدمات به مردم
دستیابی به آخرین درخواست ها
مدیریت ملاقات عمومی
دبیرخانه و نامه نگاری
مدیریت جلسات
گزارش تماس ها به تفکیک منطقه
گزارش تماس ها به تفکیک گزارش تماس ها به تفکیک واحد اقدام کننده
گزارش موضوعات مهم مطرح شده به تفکیک فصل و ماه
کزارش شهروندان فعال و مشارکت کننده در امور شهر
گزارش از تماس ها، ترافیک ساعات و روزهای تماسها
گزارش تماس های پاسخ داده نشده توسط اپراتورها
گزارش پراکندگی تماس ها در طی ساعات شبانه روز
گزارش تراکم تماس ها در طی هفته و ماه