91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

جزئیات وبلاگ

مزایای هوشمندی آموزشگاه ها چیست؟

در دنیای امروزی و با پیشرفت تکنولوژی همه ی مدیران به دنبال استفاده از ابزارهای هوشمند برای مدیریت مجموعه خود هستند.
اما مزایای هوشمندی چیست ؟
هوشمندی چه تاثیری بر درآمد موسسات دارد؟

1- یکی از مهمترین مزایای هوشمندی ، مصرف بهینه زمان می باشد.

زمان یکی از فاکتورهایی است که در صورت از دست دادن ، نمی توانید مجدد آن را به دست آورید. بنابراین باید به صورت صحیح از آن استفاده کرد.
آموزشگاه های محلی است ،  که کارهای روزمره زیادی در آن در حال انجام است  و پرسنل زمان زیادی را صرف پیگیری فرم های کاغذی، و انجام کارهای روزمره میکنند بنابراین، فاکتور زمان که یکی از سرمایه های هر مجموعه می باشد،  بابت کارهای روزمره به هدر می رود.

اما تکنولوژی برای بهبود زمان کاری پرسنل چه کاری را می تواند انجام دهد؟
در نظر بگیرید شما کارهای خود را به صورت دستی و فرم های کاغذی انجام می دهید.
برای انجام فرایند های زیر چه مدت زمان را باید صرف کنید؟
– یافتن اطلاعات تماس یک شخص
– بررسی سوابق مالی یک شخص
– صدور لیست حضوروغیاب برای اساتید
– صدور کارنامه
– بررسی سوابق آموزشی اشخاص
– پیگیری چک ها و اقساط معوقه
– بررسی ریزش ها و آمار ثبت نام
– اطلاع رسانی به افراد یک کلاس
– محاسبه فیش حقوقی اساتید
همه ی موارد بالا فرایندهایی هستند که در طول روز پرسنل با آنها سر و کار دارند اما در صورتی که قرار باشد شما آنها را به صورت کاغذی مدیریت کنید ، مجبور خواهید بود فرم ها و پرونده ها را بررسی کرده و سپس خروجی مورد نیاز خود را دریافت کنید اما با استفاده از تکنولوژی نه تنها فرایندهای بالا بلکه برخی خروجی ها مثل ترازنامه مالی یک سال که برای دریافت آن باید ساعت ها زمان صرف کرد را با یک کلیک ساده و در کسری از زمان می توانید دریافت کنید.

2 – افزایش سود موسسه

تکنولوژی در افزایش درآمد موسسه نیز سهیم خواهد بود.
سود ، متشکل از تفریق هزینه ها،  از درآمد موسسه می باشد. بنابراین برای افزایش سود می بایست درآمد را افزایش داد و یا هزینه ها را کاهش داد.
هر نیروی ثابت در سال مبلغ زیادی برای شما هزینه دارد(بیمه – عیدی و …)
علاوه بر کاهش هزینه پرسنل هزینه های چاپ نیز بسیار موثر خواهد بود و علاوه بر کاهش هزینه شما خواهید توانست کمک شایانی به حفظ محیط زیست کنید. در واقع یک کار 2 سر سود را انجام می دهید هم به حفظ محیط زیست کمک می کنید و هم از هزینه های سرسام آور چاپ سالانه می کاهید.
اما تکنولوژی در افزایش در آمد هم می تواند تاثیر به سزایی داشته باشد. در صورتی که شما بتوانید تبلیغات خود را هدفمند تر انجام دهید مسلما جذب بهتری خواهید داشت و خواهید توانست تبلیغات خود را در زمینه هایی که تا کنون بازخورد مناسبی داشته است انجام دهید و نتیجه ی بهتری را کسب کنید.

3 – جذب بهتر

تکنولوژی امروزه در انتخاب افراد نیز موثر است و می تواند جذب بهتری را برای شما داشته باشد.

شما با استفاده از امکانات رفاهی هوشمند برای دانش آموزان و خانواده ها خواهید توانست تبلیغات دهان به دهان و یا همان معرفی توسط افراد را بهبود دهید و دانش آموزان شما با گوشی های هوشمند خود بتوانند دوستان و آشنایان خود را نیز به موسسه معرفی کنند. همچنین درصد قابل توجهی از افراد برای انتخاب آموزشگاه در وب سایت ها جستجو می کنند بنابراین اگر شما در این زمینه فعالیت نداشته باشید بخش مهمی از بازار را به رقبای خود واگذار خواهید کرد.

سامانه هوشمند مدیریت موسسات آموزشی و ورزشی آران با بررسی و تحلیل موارد مورد نیاز آموزشگاه ها و ورزشگاه ها، سیستم هوشمند و جامع خود را پیاده سازی کرده است تا به رشد موسسات کمک کند.

با ما هوشمند باشید و درآمد خود را افزایش دهید.

02165258303

02165241084

ایجاد کامنت