91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

جزئیات وبلاگ

نابو اولین و برترین سامانه هوشمند مدیریت مدرسه

معرفی نرم افزار
در دوره ی ابتدایی پیگیری وضعیت تحصیلی فرزندان یکی از دغدغه های اصلی والدین می باشد و متولیان امر آموزش در این خصوص برنامه ریزی های مختلفی ازجمله: جلسات ماهانه آموزگاران با اولیاء، برنامه زمانی دیدار با اولیاء، دفترچه های ارتباط با خانه، تماس های تلفنی و … را در برنامه های خود قرار داده اند، اما متاسفانه تاکنون ارتباط کامل بین اولیاء، آموزگاران و کادر مدرسه ایجاد نگردیده است.
نرم افزار نابو دغدغه های فوق و همچنین معلمان در مستند سازی و ارتباط با والدین و ارزشیابی مستمر و دقیق را به صورت کامل برطرف نموده است و اولیاء به صورت لحظه ای از عملکرد فرزند خود در مدرسه با خبر گردیده و این موضوع باعث نظارت و هدایت هرچه بهتر و اقدام به موقع تر از طرف آنها در زمینه های آموزشی و پرورشی فرزندشان خواهد شد. در این نرم افزار هر یک از مخاطبان اعم از آموزگاران، اولیاء، کارکنان اداری و مدیریت مدرسه دارای یک پنل ارتباطات منحصر به خود می باشند که در نسخه های (اندروید- IOS -وب سایت) امکان مشاهده آنی وضعیت تحصیلی و رفتاری را برای آنان مهیا می نماید.
آرمان نابو
نابو آرمان خود را بر توسعه زیر بنای هوشمندسازی مدارس قرار داده است. نابو می خواهد که هیچ یک از فاکتورهایی که در ارزشیابی فرایند یادگیری یک دانش آموز وجود دارد فراموش نگردد، تا خسرانی متوجه آینده سازان این سرزمین نباشد و آموزش همه جانبه و فرد گرای همکاران بلند مرتبه با یک ارزشیابی دقیق، صحیح و بهنگام کامل تر گردد و فضای آموزش فرصت ظهور شایستگی های دانش آموزان را فراهم آورد.
اهمیت اپلیکیش ها در سیستم آموزش و پرورش
امروزه تکنولوژی موبایل، نحوه ی تعامل با کاربران و مخاطبان را به چالش کشیده است، فرقی نمی کند که کاربران، مدیر، آموزگار ، والدین یا حتی یک دانش آموز باشد. امروزه حتی آموزگاران و والدین، برای دسترسی آسان و سریع به اطلاعات، اپلیکیشن ها را به وب سایت ها ترجیح می دهند.
برای اطلاعات بیشتر به سایت نابو مراجعه نمایید .

ایجاد کامنت