91009290 (021)
تهران ، شهریار ، میدان حافظ
info@AranSoft.ir

جزئیات وبلاگ

روز مادر مبارک

روز مادر مبارک

روز تولد حضرت فاطمه (سلام‌الله‌علیها)، دختر گرامی پیامبر اسلام، 20 جمادی‌الثانیه است. این روز به عنوان “عید دختران” و “عید زهرا (سلام‌الله‌علیها)” نیز شناخته می‌شود و در بسیاری از جوانب فرهنگی و مذهبی به عنوان یک مناسبت مهم جشن گرفته می‌شود.

در قرآن کریم، مادر و خانواده به‌عنوان اصول اجتماعی و فرهنگی با ارزش و مهم تلقی شده‌اند. از جمله آیاتی که به اهمیت مادر اشاره دارد، آیه ۱۴ سوره اسراء (اسراء، ۱۷) است که به واجب بودن احسان و اطاعت نسبت به والدین، به‌خصوص مادر، اشاره دارد.

“وَوَصَّيْنَا الإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ إِحْسَانًا ۖ حَمَلَتْهُ أُمُّهُ كُرْهًا وَوَضَعَتْهُ كُرْهًا ۖ وَحَمْلُهُ وَفِصَالُهُ ثَلَاثُونَ شَهْرًا ۚ حَتَّىٰ إِذَا بَلَغَ أَشُدَّهُ وَبَلَغَ أَرْبَعِينَ سَنَةً قَالَ رَبِّ أَوْزِعْنِي أَنْ أَشْكُرَ نِعْمَتَكَ الَّتِي أَنْعَمْتَ عَلَيَّ وَعَلَىٰ وَالِدَيَّ وَأَنْ أَعْمَلَ صَالِحًا تَرْضَاهُ وَأَصْلِحْ لِي فِي ذُرِّيَّتِي ۖ إِنِّي تُبْتُ إِلَيْكَ وَإِنِّي مِنَ الْمُسْلِمِينَ”

با محبت و ارادت، به مناسبت تولد حضرت فاطمه (سلام‌الله‌علیها)، این روز را به عنوان یک فرصت خاص برای تجلیل از اصول نجابت، مهربانی، و بزرگداشت مادران و دختران عزیز می‌پذیریم.

زندگی مانند گلستانی است که با حضور شما به آن زیبایی می‌بخشد. به نام حضرت زهرا (سلام‌الله‌علیها)، نماد زنانگی پاک و نیکوکار، به شما تبریک می‌گویم.
همچنین، به همین مناسبت ویژه شرکت دانش بنیان پرتو نواندیشان آران، برای تمام مادران و دختران، دل‌هایی پر مهر و ارادت را آرزو داشته و از زحمات بی‌پایان شان سپاسگزاریم. مادران نقطه نورانی در زندگی ما هستند و ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی اجتماعی را به ما می آموزند .

با آرزوی بهترین‌ها برای شما و خانواده محترمتان.

ایجاد کامنت